Naši práci si lépe představíte, když ji uvidíte v praxi. Společně s Asociací společenské odpovědnosti jsme chtěli vytvořit e-shop, který nebude zaměřený jen čistě na business, ale také na společenskou odpovědnost v podobě udržitelných dárků. Bude šetrný k životnímu prostředí a pomůže i sociální sféře. Tento e-shop je ukázkou našich komplexních služeb pro e-shopy.
Jelikož s Asociací společenské odpovědnosti spolupracujeme již několik let a téma společenské odpovědnosti je pro nás velice blízké, nebylo těžké najít společnou myšlenku, která vedla ke vzájemnému cíli. Vše začalo u katalogu udržitelných dárků, který nasměroval první kroky k vytvoření samotného e-shopu. Veškeré nápady, technické možnosti, grafické úpravy a originální prvky se spojily v jedno, aby vznikl unikátní e-shop Nakup na Dobro. Důležité bylo určit strategické místo pro centrální sklad. Jelikož e-shop pomáhá v boji s kůrovcovou kalamitou na Vysočině, byl pro nás Havlíčkův Brod tím správným řešením. Poté následovala rozsáhlá rekonstrukce a modernizace skladu, navázání a navnímání potřeb obchodních partnerů, doladění všech technických záležitostí, aby e-shop mohl vzniknout.
E-shop na míru
Naši programátoři z Havlíčkova Brodu vytvořili již nespočet e-shopů, které měly široké zaměření. Ať už se týkaly malých, středních nebo velkých podniku čí živnostníků. Vytvoření e-shopu Nakup na Dobro bylo pro nás velkou výzvou díky specifickému zaměření. Devět programátorů ve spolupráci s Asociací společenské odpovědnosti vytvořilo dokonale nápaditý design e-shopu, který je inspirován udržitelným katalogem dárků.
Doprava a distribuce
V centrálním skladu Nakupu na Dobro v Havlíčkovým Brodě dokážeme nabídnout až 1 500 m². Samotné zboží z hlediska udržitelnosti balíme ekologicky z recyklovaného materiálu, abychom byli šetrní k životnímu prostředí. Denně jsme schopni zajistit až 1 675 objednávek. Navíc tento e-shop dává práci lidem OZP.
Samotné zboží jsme schopni si vyzvednout vlastní dopravou. Zajímavé podmínky máme i u externích dopravců, s kterými spolupracujeme řadu let. V rámci projektu Nakup na Dobro využíváme služeb od společnosti DPD, která zajišťuje bezuhlíkovou dopravu a tím snižuje ekologickou stopu.
Zákaznická podpora a call centrum
Pro své zákazníky jsme tu plně k dispozici. Když se zaměříme na počet objednávek Nakupu na Dobro, hovoříme o desítkách telefonátů denně. Nicméně s přehledem zvládneme zajistit i daleko intenzivnější chod. Když na to přijde, denně odpovíme na 300 e-mailů a vyřídíme až 500 telefonátů. Telefonická linka je dostupná celý týden od 9:00 do 21:00 hodin. Naši kvalifikovaní operátoři nejsou jen výborní poradci, ale také skvělí obchodníci. Ročně uzavřou až 1 000 telefonických objednávek.
Text: Josef Žabka