Analyzujeme současný stav aktivit v oblasti zodpovědného podnikání, ekologické a sociální udržitelnosti a součinnosti s vnějším prostředím.
Identifikujeme klíčové interní i externí zainteresované skupiny (“stakeholdery“), jichž se podnikání firmy dotýká.
Najdeme rizika a příležitosti pro strategické pojetí zodpovědného podnikání napříč pomyslným řetězcem vytváření hodnoty ve firmě.
Navrhneme strategii a vhodné postupy i nástroje pro její zavedení, hodnocení a měření. Důraz přitom klademe na dopad (“impact”) na vnější prostředí i na byznys.
Pomůžeme přijetí a porozumění navržené strategie managementem a zaměstnanci (např. formou interaktivních školících modulů, vhodně doplňujících nástroje interní komunikace).
Připravíme podklady a postupy pro případné měření i reporting.
Zavádíte ve své firmě “CSR”, ale si nejste jisti, jakou cestou se vydat? Potřebujete se poradit, jak k problematice odpovědného podnikání vůbec přistupovat ? Rádi vás tímto světem provedeme.
Položky označené hvězdičkou (*) jsou povinné.