Integrační personalista
Člověk, který zná individuální potřeby nových i stávajících zaměstnanců a dokáže jim přizpůsobit pracovní prostředí i vykonávanou činnost.
Ví přesně, co zaměstnanci potřebují, co musí zařídit, než nastoupí do nového zaměstnání. Komunikace nekončí nástupem, ale pokračuje po celou dobu jejich působení ve firmě. Je zaměstnancům vždy k dispozici. Ve spolupráci se střediskem integrace a sociální službou dokáže vyhodnotit specifické potřeby. Podle nich vybere vhodnou pozici, případně zajistí potřebnou podporu.
Co nabízíme my tobě?
1
Vyzkoušíš si pohovor s integrační personalistikou.
2
Osvojíš si úkony spojené s nástupem nového člověka se specifickými potřebami do zaměstnání.
3
Poznáš naše pracovní pozice, protože každého nového uchazeče provedeš po firmě a seznámíš ho s prostředím.
4
Společně s kolegyněmi přijdeš na to, jak si sestavit životopis a napsat motivační dopis.
5
Zjistíš, jak funguje průběžná péče o zaměstnance, jak jim zajistit mnohem více než jen dopravu do zaměstnání.
6
Budeš komunikovat s poskytovatelem pracovně-lékařských služeb, rozeznávat, vyhotovovat a vyplňovat pracovně-právní dokumenty.
Co od tebe potřebujeme?
1
Jsi komunikativní a nedělá ti problém zvednout telefon.
2
Zajímá tě oblast integrační personalistiky, jsi empatický a rád pomáháš druhým.
3
Jsi pečlivý, zodpovědný za svou práci a máš chuť se něco naučit.