Reklamační specialista
S každou reklamací si lehce poradí a nepřekvapí ho žádný dotaz od zákazníků. Je rozhodčím pro reklamovaný výrobek, který se vrátil.
Spolehlivě komunikuje se zákazníky, dodavateli a napříč firmou. Ví, jak má postupovat při výměně zboží vráceném zákazníkem či dodavatelem.
Co nabízíme my tobě?
1
Budeš mít možnost poznat celé reklamační oddělení.
2
Naučíš se hbitě reagovat na e-maily od zákazníků a dodavatelů ohledně reklamací.
3
Budeš přijímat zásilky od smluvených dopravců.
4
Pomůžeš nám s rozřazováním zásilek a ty příchozí budeš zapisovat.
5
Společně nahlédneme do všech systémů, které používáme.
6
Osvojíš si, jak správně zapisovat do reklamačního protokolu společnosti TESCOMA.
Reklamační specialista
Reklamace je součást každé firmy, která prodává své produkty nebo má svůj e-shop. Cílem je spokojenost našich zákazníků a dodavatelů.
Přihlásit na praxiCo od tebe potřebujeme?
1
Jsi komunikativní a nedělá ti problém vyřešit problém.
2
Umíš to s počítačem.
3
Jsi odhodlaný a máš chuť se učit novým věcem.