call 2

Obchodní partnerství

Naší prioritou je kvalitní hovor s výsledkem, maximální péčí a kvalitou. Komplexní procesy nastavujeme na míru dle potřeb klienta a přizpůsobujeme je aktuálním trendům a požadavkům. Ergotep zajišťuje pro své klienty získávání a poskytování informací pomocí dostupných komunikačních kanálů i moderního technického vybavení a zabezpečení

Klient Tescoma, s.r.o.
  FREUDENBERG, k.s.
  Hamé, s.r.o.
  ČSOB, a.s.
  Poštovní spořitelna
  NFOZP, n.f.
Termín realizace 2012 - současnost

24 hodin / 7 dní

nepřetržitý servis

100 denně / 17 000 ročně

odbavených hovorů

3 linky / 10 operátorů

denně v provozu

12 000 objednávek / 2 000 000 obrat

proběhne ročně