O projektu
Partnerství s ČSOB na zpracování bankovních dokladů trvá od roku 2008. Zpočátku bylo nutno zanalyzovat, jak celý proces zpracování dokladů probíhá. Klient na přepážce podává vyplněný doklad, ten je naskenován a uložen do databáze. Ergotep vzdáleně provádí kontrolu údajů uvedených na dokladu, opravujeme chyby způsobené při automatickém vyhodnocení.
Co zajišťujeme
- vzdálené připojení ke vzdálenému serveru pomocí technologie RDP
- korekci platebních dokladů
- kontrolu položek naskenovaného dokladu
- bezhotovostní platební příkazy (složenky) podané na přepážkách České pošty
- strukturované platební příkazy ČSOB
- nestrukturované platební příkazy ČSOB
- kontrolu položek naskenovaného dokladu (účty plátce a příjemce, částky a data splatnosti, variabilního, specifického a konstantního symbolu)
Benefity
- zpracujeme pro vás bankovní doklady ve vašich aplikacích dle vašich požadavků
- provedeme korekce a verifikace uvedených dokladů
- u nás nemusíme mít instalované žádné aplikace
- s naší pomocí uspoříte náklady a čas
- využitím našich služeb čerpáte náhradní plnění
Klient | ČSOB, a.s. |
Termín realizace | 2008 - současnost |
Se společností Ergotep spolupracujeme řadu let. Napomáhá nám s novými projekty v oblasti obchodu, CSR aktivit a věrnostních programů. Byli a jsou pro nás nejen dodavatelem, ale především spolehlivým partnerem, který pomáhá nejen našemu businessu, ale také v komunikaci s našimi klienty.
Blanka Pellantová
výkonný manažer nákupu majetku a služeb - ČSOB, a.s.
32 milionů bankovních dokladů
jsme zpracovali celkem od začátku naší spolupráce
1.300.000 dokladů
zpracujeme za rok
10.000 dokladů
zpracujeme každý den
2 %
z veškerých pracovních příkazů ČSOB
zpracujeme u nás